Täytyykö se tosiaan ääneen sanoa, pyytää tai anoa?
Kosketa mua, niin mä kosketan sua

Miksi kaikki puhuminen tuntuu niin turhalta.. Onko se kaikki oikeesti turhaa?
Toinen sanoo ei ja toinen sanoo joo.. Mikä on lopputulos? 
Ei oo koskaan sitä lopputulosta. Asia jää aina siihen ja odottelee seuraavaa kertaa, kun yritetään keskustella.
Mutta liikkuuko se keskustelu? 
Ei. Se jää siihen samaan kohtaan ja taas odotellaan seuraavaa kertaa..

Onko siis keskusteleminen turhaa?
On... Ja ei..

Mä olen tässä sua varten sua aina suojelen,
kun murheet koittaa meitä voittaa vierelläsi taistelen.
Mä olen tässä empimättä, vaikka vuodet satuttaa,
jos sä tahdot, niin mä tahdon... 

Mä olen tässä sua varten sua aina kuuntelen,
riitojen jälkeen keskellä arjen hymyillen sua suutelen.
Mä olen tässä pelkäämättä heikkoutta ihmisen,
jos sä tahdot, niin mä tahdon...

 

Blaah..

Öitä <3