Löysin itelleni hyvän, ison ja halvan asunnon ! Mä niin toivon, että mä saisin sen ! Sieltä asunnolta kyllä on 7km matkaa kouluun, mutta auton ku saa nyt käyttöön, niin ei sillä sitte niin paljoa merkitystä. Kunpa mä vaan saisin ne auton paperit käteen ja asiat edistymään, niin olis taas askelta helpompaa ! :)

Mun muruseni korjas mun puhelimen ! Järkyttäviä kuvia, Enriquen keikka-videoita... Ihanaa, kun se on taas kunnossa ! :3

Oon heräilly yön aikana tosi monta kertaa ja mietiskelly asioita, mitä mun pitäisi täällä teidän kanssanne jakaa, mutta jostain kumman syystä, kun mä alan kirjottamaan, niin mun pää lyö jokakerta ihan tyhjää!? Hel*etti ! 

Teemu lähti eilen taas takasin Libanoniin... Onneks se tulee kolmen viikon päästä taas takaisin ja toivottavasti se saa siirrettyä seuraavaa lomaansa vähän, että se pääsis meidän kans viettämään pikkujouluja ! :) Siitä tulis huisin hauskaa :) 
Sunnuntaina oltiin viettämässä iltaa Teemun kanssa galaxissa (oli siinä kyllä muitakin), mutta sitte yhtäkkiä läsähti mieleen, että ei prkl nyt aletaan ryyppäämään ! :D Siinä sitte taas semmoset kivat pienet sunnuntai -kännit Murun ja Teemun kans <3 ja kattokaa, ku menin aamulla nätisti kouluun ;;DD 


Tuli täs mieleen, että mikäköhän ihme mua on alkanu vaivaamaan, kun mun tanssimisesta ei oikeastaan tuu enää yhtää mitää.. Vaikka kuinka hyvää musaa tulis, niin mulla on vain semmonen olo, että mun jalat ei liiku? Ehkä mulla on vaan normaalisti väärät ihmiset mun kanssa, siellä tanssilattialla? Sunnuntaina tanssiin pitkästäaikaa oikein kunnolla? En muistakkaa, koska olisin tanssinut niin paljon. Oikeestaan kaikki normaalia paskemmatki biisit tuli tanssittua? 
Onkohan musta tullu vanha ja mä tanssin vaan enään kännissä, tai pienessä humalassa? EI ! EI EI EI EI EI !!

Pitäisköhän mun alkaa liikkumaan? Harrastamaan liikuntaa? Oonkohan mä vaan niin jumissa, etten osaa enää liikkua, sillon kun pitäis? 

En tiä.. Moi, mä oon Henna ja mä oon outo ! 

Tänään sitte vissiin pitäs mennä Lellumussun kanssa iloitsemaan Ilonaan, pallomeribileisiin ! <3

Kello olis pian puoli6 ja puoli8 pitäis kouluun.. BLÖSH... 

 

Mjoooooo, ei kai täs muuta tälläkertaa :)

KIITOS & HEI ! <3