Enriquen keikka oli aivan loistava ! 
Ei menny kyl reissu ihan putkeen, kun puhelin meni paskaksi, hotellissa nukuttiin pommiin, junasta myöhästyttiin..
Puhelimessa on kaikki työvuorot ja tärkeät asiat.. Koulussa en oo ollu kahteen viikkoon, kuin yhden päivän.. Voisko joku asia mennä vielä huonosti?? Eiköhän mut pian koulustaki potkita pihalle, ku semmoset reilu 200h poissaoloja.. HUH HUH..
Tästä tunnu taas tulevan yhtää mitää !
Kuviakaan en saa tänne laitettua, kun tosiaan puhelin rikki, enkä saa yhdistettyä sitä koneeseenkaan sen vuoksi.. 
Joululahjojaki pitäis ostella, mutta eihän tässä oo enää penniäkää rahaa, kaikki kusee taas oikeen huolella..

Onneks mä voin valittaa tänne, niin kenenkään mun läheisen ei tarvi niin paljoa kuunnella mun valituksia ja hermoilua.. 
Yöksi pitäisi taas töihin ja arvatkaa vaan, kuinka paljon mua kiinnostaa !

Mutta ENRIQUE ! <3 Aaah, haluun takasin katsomaan sen keikkaa ! Täydellistä !

Nyt mun täytyy jokatapauksessa ruveta vähän siivoomaan ja suihkun kautta lähtemään töihin..

Kiitos ja hyvää viikonloppua kaikille ! <3