Aurinko paistaa ja elämä hymyilee ! 

Kaikkee on taas jälleenkerran sattunu ja tapahtunu !
Kuvia mä nyt en saa laitettua, kun mun muruseni osti mulle uuden läppärin ja tää on vähän monimutkaista touhua tällähetkellä ja luultavasti en pysty laittamaan kuvia tälle koneelle ollekkaan, elikkä kun saisin hommattua ulkoisen kovalevyn ja siirrettyä ne Villen koneelta sinne, niin saisin varmaan niitä tännekkin ! :)
Mutta enköhän mä niitä pian saa tänne laitettua :)

Nooh, koulu alko taas viikon loman jälkeen ja nyt on pakko ryhdistäytyä sen suhteen, koska onhan mulla kuitenkin melkein 400h poissaoloja tältä vuodelta ! *hups*

Ensviikonloppuna olis waterland !! <3 Aaah, mä en malta odottaa pääsyä pois täältä Seinäjoelta ! 

Tanssiminen mun osalta on vähän jäänyt pois ja tuntuu että oon ihan jäässä ja jumissa, kun meen tanssilattialle.. Lellu lähti Rukalle töihin muutamaksi kuukaudeksi ja tuntuu, että mulla ei kauheasti oo täällä sellaisia ihmisiä, joka mun kanssa OIKEASTI lähtis kuluttamaan sitä tanssilattiaa. Ihan hyvin mä voisin kyllä yksinki mennä, mutta jotenkin se vaan ei oo sitte sama asia, kun ei ole sitä ihmistä kehen ottaa sen kontaktin ja pitää hauskaa siellä lattialla !
Ehkä hermojaki on kiristäny vähän turhaan, ku ei oo oikein minnekkään päässy niitä purkamaan (tanssilattialle).

Tällähetkellä mulla on vain tavoitteena käydä koulussa kunnolla ja pitää parisuhdetta yllä !
Kesää odottelen innolla ! Ihan ku ois paljon pirteempi olokin, kun toi aurinko paistaa, eikä oo kokoajan niin h*elvetin kylmä ! Ihana kesä, TULE JO ! <3

Mun päässä on taas niin paljon kaikkea, mitä haluaisin tänne jakaa ja kirjoittaa, mutta niitä on liikaa, enkä tiedä mitä ihmettä mä tänne laittaisin ! :o 

Entiä.. PETO ON IRTI ! ;DD 

 

Katsellaan taas ! Hyvää alkavaa kesää kaikille ! :) 
Kiitos <3