Nonnih, kerkesimpäs taas tännekin asti ! Lopetin koulut, nyt uusia tuulia etsiskellessä ! Uuteen kouluun tuli soveltuvuuskokeisiin paperit ja ensviikolla olis soveltuvuuskokeet. Toivottavasti pääsisin sisään, koska saisin itelleni vuodessa ammatin ! Hain siis koulunkäynnin ja aamu- ja iltapäivätoiminnan ohjaajaksi, joka on oikeastaan yksi mun pidempiaikaisemmista haaveista ja kyseiseen kouluun oon hakenut kerran ennemminkin, mutta en koskaan saanut aikaiseksi lähetettyä sinne papereita, jotka olisi pitänyt lähettää ennen soveltuvuuskokeita.. Maikki haki samaan kouluun ja vien sen sinne soveltuvuuskokeisiin, vaikka sitte väkisin ! :P <3 
pizap.com14328386051511.jpg

pizap.com14328389276781.jpg

pizap.com14328391952911.jpg
Muruseni sai mut suostuteltua tähän sähkörööki-hömppäänki ;DD Oon mä sitä vähän maistellut, mutta pakko röökiäkin on vielä saada, en mä tolla vaan pärjää ! Ehkä mä siihen joskus totun :P Mutta onko mikään yhtä häiritsevää, kun sulla on joku uus asia mitä alat ajamaan sisään ja sitte toinen vahtaa kokoajan vieressä ja painostaa sua imemään tota tikkua? Nyt puhutaan siis sähköröökistä (mikä näkyy alla olevassa kuvassa). H*lvetin häiritsevää ! :DD <3
pizap.com14328399174391.jpg
Sukuunkin tuli pientä lisäystä ! Pienen pieni suloinen poika-vauva ! <3 8) Tuitui ! :3
Tuli käytyä katsomassa myös isoa poikaa, pitkästä aikaa ! En ookkaan sitä poikaa nähny vuoteen. Mä pääsin sisälle, niin se ihana tuli halaamaan mua ja sanoi "mä oon Henna jo iso poika, oon jo 5vuotta ! Mikset sä oo käyny kattomassa mua". Tuli niin paha olo, ku en oo käyny katsomassa, mutta samalla niin hyvä olo, kun tuli heti tunne, että hei ! Mua on kaivattu täällä, mua oikeasti halutaan nähdä ! <3 Vietin siellä jonkun aikaa ja vein sille leluja, mitkä on notkunut mun vaatehuoneessa melkein vuoden verran. Tosiaan, olin sitten lähdössä, niin se tuli mua itku kurkussa halaamaan ja sanoi että "älä mee". Istahti keittiön pöytään, kun äiti alkoi tekemään sille ruokaa, itki täyttä häkää pöydässä ja huusi mun perään "älä Henna mee". Lupasin viedä sen nyt heti alkukesästä jäätelölle, ajattelin että se vähän lohduttais ja lopettais ehkä itkemisen, mutta sinne se jäi itkemään, kun painoin oven kiinni. Tulee olemaan mulle aina yhtä tärkeä ! <3 Kaikki ei ehkä tykkää siitä niin paljon, että käyn siellä kyläilemässä, mutta mitä sitte ! Mua ei kiinnosta muut tässä asiassa. Kyseessä on kuitenkin lapsi, pieni poika ! Ja tottakai hänen vanhemmat, jotka ovat tietyllä tavalla myös mulle tärkeitä aina ! :)
pizap.com14328398326261.jpg
RAKKAUTENI ! <3
pizap.com14328395068531.jpg

Kello on taas pian 03.00 ja aamulla pitäis 9ltä työkkäriin.. Millähän ihmeellä sitä taas herää.. Lohdutuksena sain 12-13.6 vapaaksi, kun lähdetään mökille, kun 14.6 on Ronin rippijuhlat ! <3 Ihanaa, näkee taas niitä kaikkia hömppiä ja ehkä pääsee särkänniemeen ! :3 Kutakuinki kaikkin on aikalailla hyvin. Asunnon metsästystä ja vuokralaisen etsimistä Villen asuntoon jajajajajaja mitähän vielä ! :P Kaikin puolin kaikki on aikalailla jees :)

Kiitos taas ! Palaillaan ! :)

Hyvää yötä ! <3