Hengissä ollaan !

Ei oo kauheesti ollu ylimääräistä aikaa tehdä yhtään mitään :o
Nukkumista, koulua, töitä ja töitä..

Oon nyt ollu puolitoistaviikkoa työharjoittelussa grillillä, elikkä ei kauheita aamuherätyksiä ! Tuttuja työntekijöitä siellä, joten on tosi mukavaa. Kaikista hirveintä on ehkä se rasvan haju. Se on jotain kauheeta :DD En tiä, millä sen hajun sais pois vaatteista, ku tuntuu ettei peseminenkää auta ;D Tai sitte se haju on pinttyny mun nenään x)
Ensviikolla pitäis sitte takasin koulunpenkille.. VOI EIIII !!! Nojoo koulun lisäksi olis nämä normaalit viikonlopputyöt ja sitte saisin mennä grillillekkin töihin.. Mutta jaksanko? Tuntuu, että ei nytkään oo mitää vapaa-aikaa..
Ehkä se siitä. Toisaalta oon miettiny, onko mun järkeä muuttaa Seinäjoelle, jos mä meen korvalle grillillekki töihin? Toki teen siellä vain harvoin ja silloin kun mua tarvitaan, mutta niin. Oisko järkevämpää ahonkylään tms?

Ehkä mä mietin sitä sitte joskus taas. Tämä viikko mullois vielä auto lainassa, kunnes Teemu vie sen pois. Miten mä osaan olla taas ilman autoa, ku kaikilta pitää olla pummimassa kyytiä ja blääh.. On ollu nyt niin helppoa, ku on päässy Villenki luo, kun haluaa ja nii.. :) Nooo, kai täs pitää hankkia auto, viimestään tammikuussa, kun tulis taas opintolaina. 

Enskuussa Eppuseni kanssa katsomaan Helsinkiin Enrique Iglesiasta ! ÄÄÄÄÄÄÄÄ <3<3<3 Me niin sheikataan pyllymme siellä irti ! Ja sunnuntaina pitäis juhlia mun ja Maikkoon 47v -synttäreitä ;DD Melkeen viiskymppisiä ! Järkyttävääääääääääää:DDD Onneks en oo kuitenkaa ihan niin vanha viä, ku Maikkoo ;DD  Ahihiii, vituttaa vaan, kun en voi pyytää sinne kaikkia ketä haluaisin, kun eräillä ihmisillä on keskenään kränää.. PRKL !

Mikä ihaninta ! Pitkästä aikaa oon onnellinen ! Ja kaiken kruunasi, että näin mun lapsuudenystävää Jenniä pitkästä aikaa ! <3 <3 <3
Liput tuli sitte tilattua WATERLANDIIN ! UUUUUUZAGAMAGALAAAAA ;DD

Mä odotan vaan armotonta biletystä ja mun muruseni kanssa olemista ! <3

Laittelen tässä joku päivä kuvia, kun saan niitä taas hieman "yhdisteltyä", koska niitä on niin hel*etisti :DD

 

Hyvää yötä ! <3

Kiitos lukijoille ! :)