Vähän aikaa ootan vielä sua
sitten on jo aika pyyhkii pois
sun kasvot mielestäni
Vähän liian kylmä ilta tänään
hylättynä yksin tunnen sen
ihon pinnalla taas

Aivan turhaan toinen odottaa, toinen yössä jossain unohtaa
miksi joku lauloi että rakkaus voittaa
Aivan turhaan toinen odottaa, toinen yössä jossain unohtaa
miksi joku lauloi että rakkaus voittaa

Katuvalot peilaa kasvojani
pimeässä nekään eivät voi 
mun oloo helpottaa
Enää mä en anna itsestäni enempää kuin vastalahjaks saan
totuudella rakkauteni saan lunastaa

Aivan turhaan toinen odottaa, toinen yössä jossain unohtaa
miksi joku lauloi että rakkaus voittaa?
Kun taas kerran toinen odottaa, yksi nukkuu valheet ihollaan
Kertoisiko joku milloin rakkaus voittaa?
Milloin rakkaus voittaa?
Milloin onni mut korjaa?

 

Tässä biisin sanoina mun tämänhetkinen olotila... 
En enää tiä v*ituttaako mua, oonko surullinen, vai pitäiskö mun olla ilonen..?

Lähdettiin 02.30-03.00 Ajelemaan Linken, Villen ja Riinan kanssa... Päädyttiin Lappajärvelle, josta Vaasan kautta Seinäjoelle.. Noh.. Vaasasta lähdettiin, niin päästiin melkein motarin loppuun, ku rengas pamahti.. Ei muutaku vararengas alle (jolla max. 80 km/h).. Ei sekää ees v*tuttanu.. Nauratti enemmänki..
Mutta.. En jaksa edes kertoa.. Koska itken... 
Mitä mun pitääs taas tehdä?
Antaa takasin se, mitä mullekki annetaan?
Mulla oli niin hauskaa.. Aina kaikki menee pilalle.. 

Miksi?