Koulua, koulua, töitä, töitä, vähillä unilla, koskaan ei ehdi nukkumaan..
pizap.com14084569233241-normal.jpg
Joku h**o oli kehdannu ajaa autonsa MUN paikalle ! Minä heti asialla ja lappua kehiin ;D
pizap.com14084587129361-normal.jpg
Perjantai ja lauantai tuli oltua taas töissä ! Lauantaina töiden jälkeen nukahdettiin vahingossa hetkeksi, vaikka mun piti tulla kotia vaan käymään suihkussa.. No nukuttiin sit pari tuntia ja menin suihkuun ja lähdettiin kohti Tamperetta ! Nunnu tuli weekendeiltä suoraa Treelle, et pääs meidän kans särkänniemeen ! Oli hauskaa <3
pizap.com14084580047091-normal.jpg
Lähdettiin Treeltä ja kakki halus äkkiä kengät pois jalasta..  Niinkuin facebookkin päivitin kuvan kera:
"Miettikää, miltä haisee kolmen eri ihmisen sukkamehut autossa? Koko päivä tallusteltu särkänniemessä ! Huh huh ! Aika maittavaa !"
pizap.com14084574160581-normal.jpg
V*tusti eläimiää !!!!
pizap.com14084567590791-normal.jpg
Noi delfiinit on kyllä aina yhtä mahtavia ! 
pizap.com14084561178061-normal.jpg
Tuomas onnistu ottamaan kyllä ERITTÄIS hienon kuvan ! 
GOPR0262-normal.jpg

Jooooh, aamulla taas kouluun. En ny tiä onko mulla taas mitään erikoista kerrottavaa.. Ihmisiä tekis mieli haukkua taas ja purkaa paineita tänne.. Mutta toisaalta mulla on kyllä ollu suhkot hyvä päivä, niin en jaksa alkaa kasaamaan mun ajatuksia vielä tässävaiheessa iltaa kasaan ja miettiä niitä v*ttumaisia ihmisiä...

Enskerralla sitte, ku tekee mieli huutaa, itkeä ja raivota. Jos en löydä kohdetta kelle huutaa, niin ehkä mä joudun purkamaan kaiken tänne sitten..

Pian täytyy taas painaa päätä tyynyyn, joten hyvää yötä ! 
Ja kiitos lukijoille ! <3