Näin se pieni maailma taas romahtaa.. 

En pyydä maailmaa sulta tai kuut taivaalt. Mä oon sua varten tääl, seison täs paikallaan.
Jotain niin painavaa ku ei pois sua päästää saa. Vuodet vaan vierii ja mietin millon sut nähdä saan.
Mut se ei taida tapahtuu, miten uskallan enää kehenkään rakastuu...

Kaikki hyvä loppuu aikanaan.. Se kesti vuoden. Puolivuotta vielä sen jälkeenki. Se tuli päätökseen.

Onks mul vikaa silmissä, kun nään sun kasvot pilvissä
ja toivon että vastaan tuut ,vaik tiedän et oot jonkun muun, etkä enää mun
Ja mä huudan, mut kukaan ei kuule, kun mä huudan vastatuuleen...


Mun pää on taas siinä pisteessä, että sieltä ei tuu enää mitään ulos.. 

Ehkä mun on parempi tässävaiheessa olla vaan hiljaa..

Hyvää yötä teille ! <3

Tiedätkö mitä mietin
Kun olen yksin
Ja pimeys tarjoo syliään?
Tuo ajatus viekas
päässäni nytkin
Minua valtaa kuin rutto kyliään