..Josko tää taas tästä alkais rullaamaan !
Kirjotin äsken kauheen pitkät tekstit tänne ja sitte mä painoon vahingos koko paskan pois.. Ei yhtää toki v*tuta !  En mä nyt enää muista, mitä mä tänne kirjottelin !

Riina ottaa ja lähtee Espanjaan, Eppu ottaa ja lähtee takasi Lappiin, kaikki ottaa ja lähtee johki ja mä vaan homehdun täällä Seinäjoella???

Oon tässä nyt laittanu ainaki viiteen paikkaan sähköpostia asunnoista, kun surffailin tylsyyttäni tuolla netissä. Alan pikkuhiljaa menettämään toivoni, tämän asunnon etsimisen suhteen, ku tuntuu että mistään ei löydy sellasta minkä haluaisin, tai sitte kun se asunto löytyy, niin joku prkl ryssii aina kaiken ! :DD 

Loman jälkeen palattuani kouluun, meidän luokat oli jaettu kokonaan kahtia.. Kokit ja tarjoilijat erikseen.. Nooh, tarjoiluun tuli meidän luokalta ainoastaan minä, Inka, Laura, Daniel ja Jani.. Muut meni sitte kokki -puolelle. Ei siinä muuten mitään, mutta meidän luokka on nykyään niin hiljainen ja rauhallinen, että tunnen itteni sielä ihan hulluksi ! Toki meidän luokan ihmiset on mukavia ja kaikkien kanssa tulee juttuun, mutta on vaan niin outoa, ku entinen luokka, joka oli mun kans tän alkuvuoden, oli kaikki ihan häiriintyneitä ! ;D Kaikella rakkaudella ! <3

Ehkä mäki nyt alan oikeesti kulkemaan tuolla koulussa, kun saan tossa reilu viikon päästä autonki itelle käyttöön. Saa nähä taas, kuinka tulee pärjäämään rahallisesti, ku pitää maksella taas vakuutuksia yms.. Nooo eiköhän se siitä ! 

Mä taidan alkaa nyt valmistautumaan töihin, ku tähän taas vierähti niin paljon aikaa, ku pitää kahteen kertaan kirjottaa kaikki, kun tyhmänä menen painelemaan nappeja, että meen huitsin v*ttuun koko sivulta x)

P.S. Minkälainen on teidän mielestä tosi ystävä? 
Sellainen joka ottaa yhteyttä vain silloin, kun on jotain vailla?
EI ! 
Ei munkaan mielestä..

Miksi kaikki vaan ei ymmärrä tätä? Miksei jotkut voisi katsoa peiliin ja miettiä tätä asiaa?
Sitten ihmetellään, miksi mä oon niin koppava ja miks mua ei näy, eikä kuulu?
Sitä sopii miettiä omassa mielessään.. Tai voihan sitä miettiä, vaikka jonku kaverinsa kanssa.

Nyt mä alan heräilemään ja pukemaan ja suunnistamaan kohti työpaikkaa !

Kiitos !

Ja hyvää loppuviikonloppua kaikille ! 
Olkaa ihmisiksi ! :)

<3