Waterit tuli ja meni ja olihan meillä nyt h*lvetin hauskaa !! <3
Mökillä oli kaikinpuolin ihan huiput bileet ja ehkä maailman parhaat ihmiset ! Kaikki parhaat ei ollu, mutta suurin osa niistä parhaista bilettäjistä, kenen kanssa ei vaan koskaan tuu tylsää ! 
Oli ihan päätöntä meininkiä ja mä niiiiin haluisin takasi ! Jos vaan vois kelata aikaa taaksepäin :3


blogwaterit1.jpgblogwaterit2.jpg

Villen kummilikkaa on tullu käytyä kattomassa ja tämän pienen neidin veljellä oli synttärit ja niitäkin tuli juhlittua ! :)
Sitte ollaan oltu vähän nautiskelemassa alkoholiakin ! Bilistä on tullu pelattua nykyään aika paljon :P Vaikkei ehkä mun juttuni niin olekaan, kun jostain kumman syystä aina häviän Villelle ;DD Mut ei se mitään, ehkä mustakin tulee siinä joskus hyvä ja hakkaan kaikki ! ;D 
Villen porukoilla käytiin pääsiäisenä saunomassa, paljuttelemassa ja syömässä :) 

blogmuut.jpg

Kummilikkaakin on tullut käytyä katsomassa nyt vähän useammin, kun on taas ollut sellanen vaihe, ettei ole oikein tullut Jurvaan lähdettyä ja siellä käytyä ! Ehkä mä pystyn tän kaiken vielä sille korvaamaan, kun se vähän kasvaa ja voin viedä sitä sinne sun tänne :) 

blogmin%C3%A4.jpg

Ostin pari kajaria autoon ja kokkailin siinä sitte pojille kaks pellillistä pizzaa, ku ne oli illalla myöhään tuolla pimeessä, niitä mun autoon ruuvailemassa :3

blog2.jpg

Tuli siinä sitte yks aamu tommonen kiva pikavoittoki meille molemmille prkl.. Olin viemässä Villeä töihin ennen 12sta ja enhän mä nyt ala turvavyötä vajaa 2km takia laittamaan.. No mitä tästä opimme ! Mitä lyhyempi matka, sitä todennäköisemmin ne poliisit tulee ja pidättää ! Wihiiii !

blog.jpg

Naapurissa on tullu käytyä katsomassa Janitaa ja sen suloista hurmuripoikaa Oscaria ! :))
Kummityttökin täytti 10. päivä 6v ! Voi että kun se on jo iso tyttö ! :3 <3

Tanssiminen on vähän jäänyt.. Kun mä pääsen sinne lattialle, niin musta vaan ei irtoa enää mitään ? Ehkä se tästä taas lähtee, kun Lellu tuli eilen illalla takaisin ja huomenna mä pääsen sen kanssa pitkästä aikaa tanssimaan !!! ÄÄÄÄÄÄÄ, mulla on ollut sitä ihmistä niin kova ikävä ! Taas 2n viikon päästä se lähtee.. Mä en haluu pitää sille enää toisiakin läksiäisiä ! :''( <3
No Eppukin tulee vapun jälkeen takasin ! Ja sehän ei tuu siltä reissulta takasin YKSIN ! :33 Wiiiiii..!!

Jaa a, mitähän sitä sitte.. Koulussa käyminen on alkanut sujumaan paremmin, vaikka välillä tulee lipsahteluja :# Ei tää koulu oo viäkään mun juttu.. Mä oon aina vihannut teoriatunteja, mutta nykyään mä istuisin mielummin siellä teoriassa, kuin ravintolassa tarjoilemassa tms.. Oonko mä normaali?

NO EN !! :'''DDDD Hhahahahahahahahhahaaaaaaaaa...

Hajottaako? No v*ttu ei !! :DDDD

Hyvää yötä.. XD

Kiitos ! <3