Perjantaina, kun aurinko paistoi niin ihanasti, istuin 15-20min mun takapihalla ja näin jäi shortseista hienot rusketusrajat !
IMG_20140627_095143-normal.jpg

Perjantaina töissä oli alkuillasta tosi hiljasta, vasta 1-2 aikaan alkoi jengiä valumaan tupaan sitä tahtia, että sai jopa alkaa tekemään töitä ! Koko illan ajan eräs mies (O) jutteli ja flirttaili mulle ja tämä mies oli tosi asiallinen ja mukava. Loppuvaiheessa tuli toinen mies (X), joka teki muhun erittäin hyvän ensivaikutelman. Illan jälkeen, kun alettiin siirtämään porukkaa toiselle puolelle, tämä X tuli halailemaan ja kiittelemään mua kauheasti ja kehumaan, kuinka viehättävä nainen olen. Aikaisemmin kertoi nimensä ja sanoi olevansa jossain bändissä laulamassa. Muuta tietoa siitä miehestä en saanut. Lupasi kyllä mulle, että tulisi sitten lauantainakin käymään. O istui pöydässä yksin, ku aloin blokkaamaan astioita, että pääsisin joskus töistä kotiin. Kysyin häneltä, miksi istuu yksin siinä pöydässä? "En kehdannut sulta äsken kysyä, että haluaisitko sä lähteä joskus mun kanssa syömään, tai vaikka nyt syömään jotain roskaruokaa?" Sanoin, en mä nyt lähde minnekkään, kun se joutuisi niin kauan mua odottamaan, mutta voin mä joskus sen kanssa syömään lähteä. Ja sanoin, että arvostaisin tuota kysymystä enemmän, jos se olisi täysin selvinpäin. O otti mun nimen ja lupasi lisätä fb:ssä kaveriksi. Kun lähdin töistä, näin kun O käveli kaupungilla ja huusin hänelle autosta, että minne matka? No O:n kaverit ajoi juuri siihen viereen. Sanoin sitten, että miksei ole pyytänyt vielä mua kaveriksi ja O vastasi, että puhelimen kanssa oli jotain ongelmmia, että lisää mut aamulla. Sanoin hänelle, että ei se aamulla mun nimeä enää muista ja muisti ! Sieltä se mun nimi vaan tuli :) Ei ole kyllä kaveripyyntöjä näkynyt, eikä X -miestä ole löytynyt mistään, eikä mitenkään.. Mä en vaan löydä sitä mistään.. :'(
IMG_20140627_104708-normal.jpg
Lauantai oli ihan perus tylsä ilta..
IMG_20140628_100437-normal.jpg

Tänään käytiin ystävien kanssa syömässä Amarillossa !
20140629_214652-normal.jpg

Sitten mentiin sunnreille karmaan, elikkä viettämään laadukasta aikaa ihmisten kanssa ja tanssimaan ! Sen jälkeen päädyttiin taas kerran abc:lle syömään ja tässä lopputulos, kun oltiin lähdössä pois !20140630_041905-normal.jpg
Nunnulla oli vähän hauskaa :)

Sen jälkeen on sitten tullut vain istuttua kaverini luona, molemmilla läppärit naaman edessä ja aamulla olisi aikainen herätys ! Saa nähdä, miten tässä taas käydään :D
IMG-20140630-WA0008-normal.jpg
Tämähän se tässä taitaakin olla pikkupöllön kaksoisolento ! :''DD Lähettelee mulle itestään vaan kuvia ;DIMG-20140630-WA0011-normal.jpgIMG-20140630-WA0013-normal.jpg
Pinkkipohjaisella oleva kuva, on kuulemma musta ! Päästelen ehkä sillontällön omituisia ääniä "Ahhhh" ;D
Tämä toinen on taas omistettu mun yhdelle ystävälle, joka kyylää kaiken mun vierestä, mitä teen mun puhelimella ja kenenkanssa mä kirjottelen!?

Mutta nyt ihanat lukijat, on pakko mennä nukkumaan !
Hyvää yötä, muille saan melkein jo toivottaa hyvää huomenta ! :) <3