Torstaina lähettiin Mikon kanssa rallittamaan, käytiin vähän siellä sun täällä ja kyytättiin äiteetä ! 
Käytiin Jurvas sällillä syömässä ja äitee tarjos yhet alkoholijuomat. Sit kruisailtiin Teuvalle ja käytiin nevalla rallittamas ! Oli kiva nähdä Mikkoaki enemmän, ku kahvikupin verran ! Ja oli meillä hauskaa :) Näitä lisää !

pizap.com14071827814441-normal.jpg

Perjantai -aamuna lähdettiin Vaasaan, Tropiclandiaan ja lilluttiin siellä päivä :) Syötiin buffetissa erittäin hyvin uinnin ja lillumisen jälkeen ! Oli kivaa, kun oli taas koko poppoo koossa; Katja (äiti), Joni (veli), Sinikka (mummu), Erkki (mummun mies) ja Markku (äitin mies). Sitten käytiin vähän kirppareilla kiertelemässä ja nyt mua kaduttaa, kun en ostanut tuota Coca-Cola -taulua... :(

pizap.com14071831222661-normal.jpg

Meillon aina kaikki inkkarit kanootis, eikö!? :)
pizap.com14071835264511-normal.jpg
Vitusti suklaakahvia ja mmm mmm, valvottu yö takana ja armotonta koomausta Tuomaksen luona ! <3
IMG-20140804-WA0013-normal.jpg
<3
IMG-20140802-WA0000-normal.jpgpizap.com14071843207521-normal.jpg
Maikkisenikin tykkää käydä kyläilemässä mun luona ! :3
IMG_20140804_092509-normal.jpgpizap.com14071822853741-normal.jpg

Siinä taas nää kuvailut :)

Mitähän täs ny olis taas sattunu ja tapahtunu? Yhden ihmisen armotonta angstausta täs on ny muutama päivä kuunneltu, toki tämä ihminen ei ole asioitaan mulle kauheasti puhunut, mutta Tuomakselle puhuu, eikä se halua/pysty märehtimään niistä asioista yksin.. Ymmärrän kyllä, koska on asioita, joista on pakko puhua jollekki..
Se siitä sitte, mä en jaksa märehtiä muita, ku on ittelläki ihan tarpeeksi mietittävää. Oltiin eilen sunnareilla karmassa ja mun selkää alkoi särkemään niin pahasti, etten meinannut päästä kävelemään.. Lähettiin sit jo 2n jälkeen ajelemaan Villen kans. Mun ei ollut edes nälkä ja pelkkä ajatus, että pitäisi laittaa jotain suuhun, alko oksettamaan. 
Kun ihminen herää, niin kädet tuntuu siltä, ettei niitä jaksa painaa nyrkkiin ja tuntuu että käsistä on voimat loppu. Mulla oli sellainen olo käsissä, kun oltiin ajelemassa. Tuntui että kuumetta olisi ollut ainakin 50 astetta ja jalat oli ihan löysät. Pääsin kotiin, niin mittari näytti 38astetta lämpöä. Pelkäsin, etten pääse sängystä enää aamulla ylös ja nukuin puhelin kädessä, jos tulisi jotain. 
Tänään tää selkä on ollut vähän parempi, mutta ei se vieläkään ole tarpeeksi hyvä. Jos ei tämä tästä pian paremmaksi muutu, niin kai sitä on pakko mennä sitten käymään terveyskeskuksessa, jos selviäisi jotain, mikä tota selkää vaivaa. 

Oon sentään saanut kelan paperi-asiat hoidettua, mutta en mä oo saanut vieläkään aikaiseksi tehtyä sitä salmonella touhua, mikä pitäis tk:hin viedä..Tuli koulustaki jo melkee 300e lasku, 6sta koulukirjasta. HUH HUH !

Taitaa olla meikäläisen nukkumaanmenoaika, kun aamulla pitäisi olla hereillä, kun mulle tuodaan uus sänky ja patjat..

 

Taidan näillä sanoilla, toivottaa teille lukijoille
Hyvää yötä ! <3