Äää oon ihan takussa ! Menin vasta 6-7 aikaan aamulla taas nukkumaan ja heränny puol4 päivällä :DD Eilen käytiin vähä Karmassa ulkoiluttamassa buudeleita (tanssimassa) :)) Oon kyl juhannuksen jälkeen saanut kauheen flunssan, mut tanssimista se ei kyllä estä ! Mä tanssin niin kauan, ku mulla on jalat :) Kaiken muun saa multa viedä, paitsi jalkoja :)

IMG_20140626_035255-normal.jpg

Täs olis taas tämä päivä löhöilemistä ja sitte perjantai ja lauantai taas töitä !
Olen siis töissä Yökerhossa, DJ:nä ja baaripirkkona ! :))
Tykkään työstäni tosi paljon, mutta osaa nää humaltuneet ihmiset joskus syödä hermot niin, ettei tekisi mieli mennä vuoteen töihin :D
Lisäilen kaikkea sekalaisia ja epämääräisiä kuvia sieltä sun täältä :)
dfghjk-normal.jpg
Pikkujouluista ! :) AfterSki !Restamax_pikkujoulut-7204-normal.jpg

Pieni osa työporukasta ! AfterSki -teema pikkujoulut vietettiin tammikuussa Tampereen Ilonassa ! :)

20140607_215931-normal.jpg
Risteily -tunnelmia ! :))Screenshot_2014-06-18-13-34-57-1-normal.
Osaa porukasta :)
20140607_135109-normal.jpg
Mikot vauhdissa ! :)

Siinä nyt oli jotain lähiaikoina otettuja kuvia ! :)