Oon nyt ollu jonkun aikaa Kurikassa, kun keräsin tavarani Epulta.. Se lähtee blokkareille viikonlopuksi, niin ehkä mä tyydyn olemaan nytte kämpällä. Se on niin lääpällään :3 Ihanaa ! On vaan niin kaunista katseltavaa, kun toiset nauttii toistensa seurasta niin paljon.. 
Maikin kans on tultu oltua nytte, kun ei täällä Kurikassa kukaan kauheasti enää pidä yhteyttä.. Ihmiset muuttuu kokoajan etäisemmiksi.. Okei, voisinhan mäki niihin enemmän yhteyttä pitää, mutta sitte ku on näitä ihmisiä, jotka ottaa vaan yhteyttä sillon kun on jotain vailla.. Mä oon sitä touhua kattellu jo ihan tarpeekseni !
Jos mun seura ei muuten kiinnosta, niin ei tarvikkaa ! :) 
Yö-uinnit on IN ! ;DD <3
pizap.com14067731940291-normal.jpgpizap.com14067733103361-normal.jpg
Onko kauniimpaa, kuin auringon -nousu ! <3
IMG_20140728_045535-normal.jpg

Nojoo, tänään ei tuu kauheesti kuvia.. 
Ajattelen taas liikaa. Ajattelen paljon positiivisia ja ihania asioita, mutta aina jostain hyökkää joku negatiivinen asia mun mieleen. Miksi? Mun päässä on silkkaa pyörremyrskyä ! 

Koulukin alkaa vajaa viikonpäästä ja mä en oo hoitanut mitään asioita ! Kaikki tuki -asiat pitäis hoitaa, kouluun tarttee salmonella -todistuksen ja sekin olisi pitänyt tehdä väh. 2viikkoa ennen koulun alkua. H*lvetti, eikö kukaan potki mua perseelle ! 

Tänään, kun Tuomas yritti herättää mua puhelimen välityksellä, että pääsisin hoitamaan asioita, niin ei.. Heräsin 5-6? aikaan päivällä ja katoin puhelinta; 19 puhelua, whatsapp ja facebook huutanu hoosiannaa ja mä oon vedelly vaan hirsiä? Puhelin 10cm päässä korvasta ja äänet päällä, mikä meni vikaan? Mulla on vaan liian hyvät unenlahjat. Ja munko pitäis käydä koulua? HUH HUH ! Oon lopettanu jo 3koulua kesken, kun se ei vaan ole mun juttuni ja kaikista pahin ongelma, on ne aamuheräämiset.. Mitä mä teen, mihin mä pääni lykkään, että pääsen hereille??

Kunnes heräsin ja Tuomas soitti.. Se alkoi puhumaan lokakuusta, passista ja äh kaikkea sekavaa, mistä en tajunnu aluksi mitään, koska olin vielä puoliksi unessa. Sitten mä aloin ymmärtämään, että se on viemässä mua ulkomaille!? Ja ette ikinä arvaa minne. LONTOOSEEN ! Kehui vaan, että lennot ja hotelli on hoidossa, että tarvii kerätä rahaa ruokaan ja kaikkeen, mitä sieltä haluan ostella. En tiennyt olisinko nauranut, vai itkenyt?

Oikeasti? Mies.. Se on viemässä mua ulkomaille? Koskaan en ole missään ollut, muutakuin Ruotsin risteilyllä ja Virossa viettänyt viikon. Mä en oikein meinaa ymmärtää tätä asiaa todeksi? 
I couldn't have expected !!

Mun päässä pyörii niin paljon erilaisia asioita, että en osaa edes pukea niitä sanoiksi.. En edes tiedä, kuuntelisinko herkkää, menevää, vai masentavaa musiikkia? En mä tiedä.. 

Kello on pian kuusi aamulla ja mun pitäis herätä tosiaan hoitamaan ne asiat !

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ !

Mistä ihmeestä tämä mies on tullut? Minne se on päänsä laittanut?
Liikkuuko sen päässä mitään, kun mut haluaa?
Mä oon varoittanut sitä, että olen kauhea ämmä parisuhteessa..
Ehkä se kattelee mua hetken ja heivaa sitten, kun menee hermot.
Mun kaverit on samaa mieltä, että olen kauhea bitch, kun seurustelen.
Tiedostan sen itsekkin. Käskytän, suutun pienestä, oon tosi mustasukkainen..

Mä vaan en voi sille mitään.

 

Tuntuu, että jaarittelen taas samaa paskaa, eri purkissa tänne blogiin !

 

Suljen silmät, kuvittelen et lennän
Mun täytyy luottaa, ja antaa vaan mennä !

 

Täten toivotan itselleni hyvää yötä ja muille hyvää huomenta ! 
Ja kiitos lukijoille ! :)