Wiiii, siitä on taas niin pitkä aika, ku oon viimeksi tänne kirjoitellut, että en edes muista enää kaikkea mitä on tapahtunut 

Kuvista näkee sen verran, että Lellun läksiäisiä on taas vietetty, mutta se tuliki taas takasi ja pian se lähtee.. :(
Saatiin siinä sitte yks sunnuntai semmonen päähänpisto yhden aikaan yöllä, et lähetään Vaasaan ! No sittehä lähettii ja menomatkalla Ville hengas takaloodassa ja tulomatkalla Tiia ;DD Siellä se naureskeli ja piteli ihme ääniä yksikseen takakontissa :'--DD <3

pizap.com14310928904901.jpg

Kurikassa kävin tuossa ykspäivä moikkaamassa ystäviä ! 
Sitte käytiin äitin kans Jurvassa kattomassa Nöösiä ja muita ! <3 Se oli niiiiiiiin pieni ! 8) 

pizap.com14310930060041.jpgpizap.com14310921582141.jpgpizap.com14310925217301.jpg

Entiä sitte, tää koulunkäynti on taas menny vähä perseelleen.. Mä oon sitä mieltä, että ihmisen kuuluu tehdä sitä mistä tykkää..! Eikä mitään pakkopullapaskaa, koska ethän sä sillon "opi" mitään, jos sä teet jotain, mistä et ite tykkää? Mua ei kiinnosta koulu, enkä mä tykkää koulusta, niin miksi mun on pakko käydä sitä h*lvetin koulua? Eihän tästä mun koulunkäynnistä tule yhtään mitää..! Nytki mulla on ainaki yks kurssi suorittamatta ja mun pitäis suorittaa se kesällä työharjotteluna ! Ei tuu onnistumaan, koska mä oon mielummin palkallisessa kesätyössä (vaikkei sellasta paikkaa ookkaa tällähetkellä), ku ilmaseksi jossain työharjottelussa.. Kesä on muutenki aina semmosta aikaa, et sitä rahaa ei oikeen tuu muualta, ku palkka. Joten mä en ala käyttämään aikaa mihkään työharjotteluun, koska sillon mä joudun syömään kiviä ja asumaan jossain ojassa, jos mä tohon lähden..

ARGH ! Paskat koulusta, ehkä mä keksin jotain.. Joojoo, tiedän mitä kaikki ajattelee. "Koulut on pakko käydä, koska jokainen tarvitsee jonkun ammatin ja blaa blaa blaa". Kyllä mä nyt h*lvetti sen tiedän, mutta miksi mä meen aina sinne koulun, ku mä joko sieltä eroan tai mut potkitaan pihalle, ku mä en vaan yksinkertaisesti sitä koulua käy ! 
Mua ei kiinnosta, ei huvita, en jaksa, paskaa paskaa ja paskaa.

Mitäs sitte? Kaikki menee päin persettä, rahaa ei oo, eikä mitää muutakaa. 
Täs ollaan ny mietitty, mikä olis kesän kannalta paras asumis-järjestely. Siirränkö kirjat Villelle, vai pidänkö oman asunnon? Valinnan vaikeuksia.. Jos mä asun omillani kesän, niin mä saan helpommin rahaa.. Mutta jos me asutaan yhdessä kesän, niin meidän tulot tottakai laskettais yhteen, elikkä sillon me aika varmasti saatais myös vähemmän rahaa.. Mikä ei oo periaatteessa hyvä, koska KESÄ ! <3 Juhannus-suunnitelmatki on ihan auki ! Vähä oli porukan kans puhetta, että himos taitaa olla tänäjuhanuksena se meidän paikka :3 

pizap.com14310927054261.jpg

JOOOOOOOOOOOOO, ei ny taas yhtäkkiä tuu kaikkia asioota mieleen, mitä täälä on tapahtunu ! Pää tilttaa..
Tänään on taas työyö ja huomenna mulla on VAPAAILTA !! WUHUUUU !

Kiitos ! <3