Suljen silmät, kuvittelen et lennän
Mun täytyy luottaa, ja antaa vaan mennä
Vaikka en tiedä, haluatko sä enää
Mut jos sä tahdot, niin kauan tää elää

Näiden biisin sanojan myötä, ajattelin kirjoittaa taas..
Ainoo huonopuoli, että mulla on nää geelikynnet, joista molempien keskareitten kynnet on ottanu hatkat ! Mutta voin kertoo, et h*lvetin vaikee kirjottaa näillä !

Kaiken näköstä on taas sattunu ja tapahtunu ! Kuvia mä en ny justiin tänne jaksa laittaa, mutta ajattelin kertoa kaiken näköstä !
Ihan ekana, tulin hetkisitte töistä kotia. Uuteen kotiin. Vielä, ku tämä tuntuis ees "kodilta" :/
Tosiaan, tässä on nyt 4päivää muutettu ja kaks yötä oltu töis ! Voin kertoo, että jalat on ihan sökönä ja jokapaikkaan vaan koskee..

Viimeviikolla käytiin tiistaina Tampereella kemuttamas ja keskiviikkona oltiin vaasas ! Perjantaina olin työpaikalla ryyppäämässä ja kattomas Klamydiaa. Lauantaina olin ryyppäämässä ja kattomassa Raaka-Ainetta !
Treen reissu meni melkein kokonaan hyvin. Mun lisäksi meitä oli Ville, Kai, Linkke ja Riina. Vaasaan meitä lähti minä, Kai, Linkke, Sanna ja Maikkoo. Perjantaina meitä lähti minä, Kai, Satu ja äiti ! Lauantaina minä, Kai, Riina ja äiti.
Vaasassa oli vähän ankee meininki, tai siä vaan ei tullu sitä bilefiilistä (johtu ehkä siitä, et Sanna ja Maikkoo oli ainoot, jotka ryyppäs) :DD
Perjantai oli aina sekava ! :DD Hengailin paljo yksin ja aina välillä Kain ja äitin kans. Sitte tuli näitä tuttuja asiakkaita vastaan, jotka ihmetteli miksi MÄ olen vapaalla, enkä töissä ! Niiden kanssa tuli siinä sitte jonku aikaa rupateltua ja hengailtua. Linkke oli discossa soittelees ja kävin loppuvaihees siä kopissa tanssahtelees, koska ei ollut ketään, joka ois mun kanssa lähteny tanssimaan !
Lauantai oli ihan jees, lähettiin Korvalta keikan jälkeen Seinäjoelle ja mentiin (ylläriylläri) Karmaan ! No siellähän sitte tanssahtelin yksikseni Jason Derulo - Want To Want Me !! <3 Entiä, mut oon vaan rakastunu tuohon biisiin !! (täytyy siis laittaa soimaan)
Hyi, ryyppäsin 4päivää viikon aikana!? Hulluko musta on tullu? Ennen ryyppäsin hyvä, ku sen 2kertaa VUODESSA ! Mitä mulle tapahtuu?

Blaah.. Miksi pitää olla niin paljon asioita, mistä en voi kirjottaa, tai en osaa?

Asun siis nyt Pohjassa Riinan kanssa ! Meillä on ylihieno kolmio ! Jos vaan ois rahaa, niin tästä tulis vielä hienompi ! En tiiä taas, miten täs tulee pärjäämään, ku laskuja tulee jokasuunnasta ja autoki on tossa.. Ville muutti Uppaan.

Se tunne, kun sä ajoit yksin kotiinpäin.. Tiesit, että sun pitää mennä yksin nukkumaan.. No nukunko mä? En. Tässähän mä oon ja yritän purkaa päätäni tänne..
Huomenna olis showhousen pikkujoulutki, enkä oo kerinny ostamaan ees pikkujoululahjaakaan. Meillä on siellä p*skalevyraatiki, enkä oo edes kattellut biisiä ! Ja seki pitäs vielä saada poltettua levylle.. Huh huh, kaikkee taas olis ja menis ja tulis jokasuuntaan.. On niin paljo kaikkee, mikä sekottaa taas mun päätä..

Toivon ensinnäki, että tää asumisratkaisu ei tulisi kaduttamaan mua.. Pelkään vaan, että mä joudun olemaan se, joka hoitaa kaiken.. Oon hoitanu jo ihan liikaaki ja sen takia oon persaukinen, eikä mulla oo rahaa.. Mistähän sitäki taas taikois? En tiiä, varmaan täytyy mennä jakamaan persettänsä johki siwan nurkalle.. Blaah, tää stressi taas mikä iskee..

Tästä hetkestä eteenpäin, tulee olemaan ehkä rankimpia olotiloja mulle, mitä on koskaan ollutkaa.. Itkua, parkua, huutoa ja kaikkee siltäväliltä.. Tuntuu, et muutenki jo kaikki käy mun hermoille..

Joooo, antaa olla. Jaksa taas.

Pitäis saada noi hyllytki seinään ja ostettua jotain pikkusia koreja tms, että saisin tän oman huoneen jo ihmisen näköseksi, että täälä jaksaas edes olla ja tuijotella näitä seiniä.

Asiasta kolmanteen. Mä haluan käydä tämän koulun kunnialla ! Eli mun pitäis pikkuhiljaa hankkia uus työharjottelupaikka ! H*lvetti, ku mä oon taas aikaansaamaton p*ska ! Miks mikää ei mee koskaa niin, ku oot suunnitellu/haaveillu? Ehkä mulla on vaan liialliset haaveet, koska mähän oon vaan kuitenki minä?

Emmätiä enää ees, mitä mä kirjottaisin ja mistä mä kirjottaisin, koska tuntuu et jauhan jo pelkkää p*skaa, mitä kukaan ei edes osaa lukea DDDDDD:::::

Ehkä mun pitäis vaan yrittää nukkua.. Kattoa, mitä tää elämä taas tuo tullessaan ja hoitaa asiansa kuntoon..


Hyvää yötä & Kiitos ! <3