Hengissä olen vieläkin ! On vaan ollut kiireitä, mm. koulua ja kaksi työtä !
Eipä oo tullu enää hirveästi vietettyä aikaa koneen ääressä, kun kaiken vähäisenkin vapaa-ajan vietän oikeastaan poikaystäväni kanssa. :)

Mutta tosiaan tässä pitäisi alkaa varaamaan hotellia ensiviikolle, kun on se Enriquen keikka helsingissä !! <3
Eppu tulee sieltä Lapista suoraan helsinkiin ja mä lähen sit junalla täältä pohjanmaalta kohti Helsinkiä.
Kaikki on niin sekaisin ja kesken, kun ei tässä tunnu olevan aikaa mihinkään. Sitten kun olisi sitä aikaa, ei oo kiinnostusta tehdä mitään, kun kauhea väsy kokoajan. Oon tässä nyt viikonverran ollu kipeenä ja antibiootti -kuuri päällänsä.. Jos sitä aamulla pääsis kouluun asti. Meinaa taas iskee stressi ton koulun takia, kun on niin paljon poissaoloja.. :/ 
Tänään toki tuli kaverilta viesti, että Seinäjoelta olis mulle aika varma kämppä tiedossa ! Joka tarkoittaa myös sitä, että nyt pitäisi saada hankittua myös se auto allensa.

Alkaa pää taas hajoomaan, kun liikaa mietittävää ja asioita mitä pitäisi saada hoidettua, mutta miten mä saan taas potkittua itteeni eteenpäin?

Lohdutuksena sain 2n päivän liput mulle ja Villelle maaliskuussa olevaan Waterlandiin ! <3

 

Nyt on pakko mennä nukkumaan, koska kello on noin ja mä oon vielä näin.
Hiljaittain töistä päässeenä...
Kuudelta herätys ja kouluun !! BILEEET...

 

HYVÄÄ YÖTÄ ! Ja kiitos ! <3