Koulua, töitä, töitä ja koulua.. Huh huh, missä mun elämä?
Täksi yöksi taas töihin ja sitte lähtö suoraa tampereelle, särkänniemeen ! :)

pizap.com14081956401251-normal.jpg
Koulussa opeteltiin kattamaan pöytiä ;)
pizap.com14081959967261-normal.jpg
Tuli musta jo yhden opettajan silmätikku ! 
Lindströmiltä oli joku muija vaatteiden kanssa koululla, kun sovitettiin työvaatteita.
Noh, tämä esittelija sitte, että minkä kokoisia housuja mä haluaisin sovittaa, että "32" on pienin.
Mun opettaja siihen sitte, että joo, anna se "32" Hennalle, että kyllä se sille menee ! Mä sitte sanoin sille opettajalle, että luuleksä tosissas, että mun perseeseen menee jokku vitun "32" housut!? 
"Ei tästä tartte ny mitää draamaa aiheuttaa, mikä sun kokos sitte on" No vittu "36"! 
Muija anto mulle "36" housut, kävin vetääs ylle, tulin sanomaan nimeni ja housujen koon sille esittelijälle, niin tää opettaja mulkkaa mun päälle, tyyliin "sille ei muka mennykkää "32"" -,-'' Tää opettaja sit oli muulle luokalle, musta "täähän on mielenkiintoinen tapaus". No v*ttu olis pitäny vissiin sanoa sille sotanorsulle, että lykkää ne "32" housut jalkaansa, nii olisi saanu ees varpaitansa sinne pulttuun ! :DDD
pizap.com14081961757791-normal.jpg

Entiiä sitte, jotkut ihmiset on jääny tonne taka-alalle, kun ei kestään kuulu yhtää mitää..
Mutta noo, olkoot :)

Tallinnan risteily läheneee !! Lontoon reissu läheneee !!

ARRIWAA ! ;p

Kiitos ja moi <3 Olen väsynyt ja sekaisin x)